Spelare Chiepoo postat ett inlägg den 17/09 09:13 på ZooValley Forum: Problem och kommunikation . Svara honom på ZooValley och ZooValley ut med andra spelare
Gratis spel !! Registrera och spela mer än 1000 spel! mer än kr 887 200 i veckovis intjäning!
helt överens! och det skulle ofta bli trevligare när du rapporterar ett problem för att få ett riktigt kundservice svar snarare än ett automatiskt meddelande som ger oss 50 poäng
chipoo skrev: Först och främst bravo för makeoveren, den ger en ansiktslyftning till sajten.
Tyvärr verkar det som att vissa spel inte längre fungerar bra på grund av bristande tangentbordsigenkänning: Monkey Bubble är helt förlamad, Bool Hippo är handikappad av oförmåga att vända mynt och Parimots har sin spelbarhet kraftigt reducerad. Bonus Mots drabbas också av samma problem.
Push-Panic vägrar plötsligt starta, svart skärm.
Å andra sidan har jag intrycket att MadWin har ett kommunikationsproblem. När en sida blir så populär (och med goda skäl!) och samlar så många människor verkar det som om sunt förnuft dikterar att den här typen av förändringar tillkännages officiellt, som: MadWin kommer att förnyas under de kommande dagarna, det kan vara att vissa spel har driftsproblem, rapportera felen till kundtjänst... Samma sak för borttagning av spel, de som har håller helt med dig
Först och främst bravo för makeoveren, det ger en ansiktslyftning till sajten.
Tyvärr verkar det som att vissa spel inte längre fungerar bra på grund av bristande tangentbordsigenkänning: Monkey Bubble är helt förlamad, Bool Hippo är handikappad av oförmåga att vända mynt och Parimots har sin spelbarhet kraftigt reducerad. Bonus Mots drabbas också av samma problem.
Push-Panic vägrar plötsligt starta, svart skärm.
Å andra sidan har jag intrycket att MadWin har ett kommunikationsproblem. När en sida blir så populär (och med goda skäl!) och samlar så många människor verkar det som om sunt förnuft dikterar att den här typen av förändringar tillkännages officiellt, som: MadWin kommer att förnyas under de kommande dagarna, det kan vara att vissa spel har driftsproblem, rapportera felen till kundtjänst... I likhet med borttagningar av spel såg de som "slösade bort" spel med att spela Goose och Sudoku på tisdagen och onsdagen precis innan de försvann sin Mega Challenge-rankning sjunka med samma belopp. Att sammanfalla denna typ av radering med slutet av en veckas utmaning skulle ha varit diplomatiskt, och ett officiellt tillkännagivande några dagar innan också!
Tack för att du tänker på det, bra kommunikation gör också en sajts popularitet!