Spelare cricri04 postat ett inlägg den 24/08 04:15 på ZooValley Forum: Kundtjänst . Svara honom på ZooValley och ZooValley ut med andra spelare

Upptäck Carrot' and Kid
Carrot' and Kid Booty Carrot' and Kid
Tjäna i Blackview Android 12 10 tums adapter
upptäcka
Upptäck Battle
Battle Booty Game
Tjäna 500 poäng
upptäcka
Scratch Ticket Juke Box
Antal återstående biljetter:11370 / 12000
Tjäna kr 7 400
upptäcka
Biljett till Gratter Monaco
Antal återstående biljetter:1328 / 3400
Tjäna kr 14 800
upptäcka
Domino Scratch Ticket
Antal återstående biljetter:1284 / 1500
Tjäna kr 369 600
upptäcka

ämne:  Kundtjänst
jean68
04/09/2007 10:19:42

🌹
Jag tycker att du har rätt, det hände mig många gånger.
Jag skickade ett meddelande och på dagen blev problemet löst.
men inget att radera.


i alla fall mycket bra idé.

jean68

cricri04
329 
24/08/2007 04:15:44

Hej alla !!!

Jag föreslår att lägga till ett alternativ; "Radera min förfrågan" när du har skickat in en förfrågan till kundtjänst.

Mycket ofta skyndar vi oss att skriva en förfrågan, eftersom vi har fakta och datum för händelsen eller annat i åtanke ... och ändå inser vi ibland att vi har agerat för snabbt, eller att problemet har lösts under tiden .

I det här fallet borde vi kunna gå tillbaka på våra ord och ta bort vår förfrågan, det skulle frigöra kundservice.

Allt detta för att också säga att det skulle vara bra för kundtjänst att titta på ett av mina meddelanden angående en kredit-/deltagandeväxlingstransaktion som blev sur för mig!!!!



DreamCentury
Gratis spel utan köpplikt, gratis spel och gåvor

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Alla rättigheter reserverade