Spelare webmaster postat ett inlägg den 21/04 13:18 på ZooValley Forum: MadPoints display: problemlösad . Svara honom på ZooValley och ZooValley ut med andra spelare
Gratis spel !! Registrera och spela mer än 1000 spel! mer än kr 887 200 i veckovis intjäning!
Jag hade också samma sak förutom att det var 1000000 mp när jag sa det till mig själv webben var generös poutant var inte min födelsedag lol 😂 och nästa dag var de borta 🤢 men hej det är normalt gå bra spel alls ps (bra ny hemsida) 🙁y): 😂
Eftersom visningen av dina MadPoints tidigare var falsk kan du "se" mer eller mindre MadPoints än du egentligen ägde. Det är därför ganska möjligt att din faktiska balans är mindre än vad som visades. Så det finns inget fel.
Du kan kontakta kundservice för att be om bekräftelse på din MadPoints balans.
Hej, jag har precis fått den berömda emailen! och genom att ansluta till mitt konto just nu när jag inser att 1000 MP försvann medan de var där finns det 1H! Är problemet verkligen löst? Hur återställer man dessa ledamöter? för att du säger att ingen har gått vilse så att de kommer tillbaka? Finns det en låda i kundtjänst för att göra anspråk?
Många av er har rapporterat ett problem med dina MadPoints sedan den nya MadWin gick live förra veckan.
Vi informerar dig om att detta problem nu är löst. Inga MadPoints gick förlorade. Alla dina spel har spelats in korrekt i våra databaser och alla dina MadPoints har tilldelats dig. Problemet du stött på var bara en dålig visning av din MadPoints-balans på ditt MadWin gränssnitt.
Vi ber om ursäkt för detta besvär och tack för din lojalitet.
Hela vårt team (och speciellt våra grafiska designers!), Vill också tacka för de många gratulationsmeddelanden vi fått på den nya grafiken!