hello, det har varit två dagar nu att jag inte kan spela "parismoter" ... spelet är laddat men börjar inte ... finns det andra människor i samma situation? vad kan vi göra? det är irriterande i längden eftersom det redan har hänt ...
För dem som har haft eller fortfarande har problem, har du rapporterat detta till kundtjänsten? För dem som märkte en droppe i poäng eller några ord validerades inte, har du exempel att ge? Eftersom många spelare inte anger det är det synd! Vissa kommer inte heller tillbaka för att berätta om problemet är löst och vad var orsaken, vilken lösning togs?
Slutligen kunde jag spela " Parimots " 😂! När spelen inte spelades under blockeringen är de definitivt förlorade ... ingen ersättning ... ah! Krisen väger hittills !!! 🙋
Uh, jag har inte blivit belastad av mina delar Parimots som inte fungerade. Jag spelade mina 15 matcher till ett annat spel
Slutligen kunde jag spela " Parimots " 😂! När spelen inte spelades under blockeringen är de definitivt förlorade ... ingen ersättning ... ah! Krisen väger hittills !!! 🙋
hej, jag kan heller inte spela Parimots i 2 dagar, jag trodde att platsen var i underhåll, men jag ser att jag inte är den enda, gör något och snabbt och återskapa våra spel, tack
hej, för mig också 3: e dagen utan min dagliga Parimots . Jag hoppas att MadWin kommer att återställa snabbt och varför inte erbjuda oss ytterligare gratis spins för att kompensera. Det skulle vara trevligt!