Spelare cricri04 postat ett inlägg den 11/09 20:57 på ZooValley Forum: Baraka .. igen !!! . Svara honom på ZooValley och ZooValley ut med andra spelare
Gratis spel !! Registrera och spela mer än 1000 spel! mer än kr 887 200 i veckovis intjäning!
Baraka-bonusen tjänar 53 000 Spelpoäng och skottkärror när maxpengarna hålls som en check på 20 euro.....
Men eftersom checken på 10 euro är värd 591 790 Spelpoäng i butiken, verkar det därför logiskt att säga att 20 euro är värda 1 183 580 Spelpoäng , och därför skulle 10% av dessa Max kontanter uppgå till 118 Spelpoäng .... inte inte krediteras de lyckliga Baraka-vinnarna!
Jag hade turen att ha Baraka men uppriktigt sagt lyssnade jag inte på om Spelpoäng krediterades mitt saldo. Ett fel från min sida, synd att jag antar det fullt ut!
Den här gången, Webby, kan du gräva i min kontohistorik.
För 1600-spelet hade jag 2 baraka och jag hittade i butiken "en Clip Game Machine" som är värd 2.400.000 Spelpoäng och därför istället för att ha 480.000 Spelpoäng krediterade, hade jag en magnifik + 113620 Spelpoäng varav jag inte ens kan förklara ursprunget !!!
Kort sagt, jag vet att personliga problem bör riktas till kundtjänst.... men detta var bara för att förklara mina ord... och visa att jag inte är galen 😵 😂 😵 😵
Men hallå, vi är tillbaka till samma Game Point som förra gången....den här bonusen fungerar inte alltid så bra... och det är fortfarande tröttsamt om man måste följa allt och inte kunna lita på... (Det tar lite av det roliga ur spelet!)
Håller med om din beräkning Cricri... Dessutom följde jag med i fall där jag hade vunnit 2 Baraka-bonusar på samma spel (maxbeloppet hade omvandlats till en check), och jag krediterade över 200 000 Spelpoäng ...
För min del noterade jag dock ett fall för några dagar sedan där bonusen gav mig lite över 56 000 Spelpoäng (jag hade också vunnit maximala kontanter på denna del och jag hade förvandlat det till en check på 20 euro). . Men jag är inte säker på om anomin är systematisk. Jag följde Spelpoäng som krediterades när det var möjligt och märkte bara en anomali under de senaste 2 veckorna.
Jag skickade ett meddelande till kundtjänst med datum och tider för anomalien som jag noterade... låt oss vänta på returen.