Spelare Cashcube12 postat ett inlägg den 19/10 17:03 på ZooValley Forum: GIFT STATUS: FATTAS inte? . Svara honom på ZooValley och ZooValley ut med andra spelare - sida 2
Gratis spel !! Registrera och spela mer än 1000 spel! mer än kr 887 200 i veckovis intjäning!
PS: valideringstiden beror främst på det totala antalet vunna gåvor per dag som ska valideras, kontrollera om det fortfarande är tillgängligt (om inte får du ett mail från kundtjänst och motsvarande i Spelpoäng du får tillbaka) utan att räknas målet för en kundtjänst, att svara på alla förfrågningar från spelarna varje dag (gåvor, tekniska problem ...).
Jag jobbar för en kundtjänst och det är samma sak. Vi gör vårt bästa!!! 😂
MadWin ville ha mitt identitetskort kommer jag att ge honom det utan problem, det utgör inga problem för mig eftersom jag är en ärlig spelare och som inte har någon anledning att ljuga!
Problemet är att kundtjänst inte svarar men jag antar att de har många förfrågningar...
Kanske är det bara ett tekniskt problem?
God kväll och lycka till alla!
God kväll !
För att svara på dina olika förfrågningar, vet att jag har varit registrerad i 10 månader och jag har aldrig blivit tillfrågad om mitt identitetskort. Det är inte systematiskt. Men i reglerna som du accepterade när du registrerade dig kan webbplatsen be dig om ditt kort. Kundtjänst har säkert många förfrågningar och mycket arbete, men det har alltid varit effektivt och snabbt (jag talar för mig själv och många spelare kommer att hålla med). Och det viktigaste att veta är att du måste vänta på att din gåva ska valideras. Reglerna föreskriver upp till 5 veckor! men mycket ofta max 5 till 10 dagar. Du vann din gåva för väldigt länge sedan, så som du säger, det är bättre att ha tålamod.
MadWin ville ha mitt identitetskort kommer jag att ge honom det utan problem, det utgör inga problem för mig eftersom jag är en ärlig spelare och som inte har någon anledning att ljuga!
Problemet är att kundtjänst inte svarar men jag antar att de har många förfrågningar...
Jag fick ett svar från kundtjänst: "Ej ifyllt tillstånd är ett tillfälligt tillstånd vilket betyder att din gåva väntar på validering av administratörerna. Detta tillstånd kommer att uppdateras så snart valideringen är effektiv."
Dessutom ser jag inte intresse av att skicka ett kort av tandvård med vetskap om att min information är bra och att det är första gången jag registrerar mig på MadWin , vilket kommer att göra en dålig adress för att få sina satser LOL 🤪
Slutligen hoppas jag att allt kommer tillbaka snabbt i ordning, för för en gång jag vinner en blygsam parti någonstans finns det detta problem och det deprimerar mig 🙁
Dessutom ser jag inte intresse av att skicka ett kort av tandvård med vetskap om att min information är bra och att det är första gången jag registrerar mig på MadWin , vilket kommer att göra en dålig adress för att få sina satser LOL 🤪
Slutligen hoppas jag att allt kommer tillbaka snabbt i ordning, för för en gång jag vinner en blygsam parti någonstans finns det detta problem och det deprimerar mig 🙁
Grattis till yoghurtmakaren 🙁y): "Då har denna status redan hänt mig. Efter att ha kontaktat kundtjänst frågade han mig att skicka honom en kopia av ett identitetskort och en kopia av en faktura för att verifiera min kontaktinformation. De kontrollerar spelarna för att hålla webbplatsen seriös. För min del, efter att ha lämnat dessa dokument, är allt tillbaka i ordning, mitt parti validerades och skickades och nu får jag mina partier utan oro.
Så jag rekommenderar dig, som du sa cricri04, att kontakta kundservice som svarar på dig och ge dig proceduren att följa för att inte längre ha denna oro.
Åh, jag läser in ditt inlägg och du har redan kontakt med tjänsten. Klient, jag är säker på att du redan har ett svar när den är.
Tja, jag önskar dig en bra mottagning av din yoghurt och bra spel.