Spelare Cashcube12 postat ett inlägg den 19/10 17:03 på ZooValley Forum: GIFT STATUS: FATTAS inte? . Svara honom på ZooValley och ZooValley ut med andra spelare - sida 3

Upptäck Zombie Academy
Booty Zombie Academy Game
Tjäna en Dell Inspiron 15,6" Fhd bärbar dator
upptäcka
Upptäck Fish A Prize - Jackpot
Loot Fish A Prize Spel - Jackpot
Tjäna i barbar videospelskonsol
upptäcka
Upptäck Pharaoh
Pharaoh Booty Game
Tjäna en PC Hp 15.6" Fhd Silver
upptäcka
Upptäck Fish A Prize - Jackpot
Loot Fish A Prize Spel - Jackpot
Tjäna i barbar videospelskonsol
upptäcka
Upptäck Sugar Truck
Sugar Truck
upptäcka

ämne:  GIFT STATUS: FATTAS inte?
Cashcube12
11 
20/10/2010 10:31:52

Ja, jag kontaktade kundtjänsten men jag har fortfarande inget svar och min sats är fortfarande i ett ospecificerat tillstånd 😕

För en gång vann jag något 🙁

cricri04
329 
20/10/2010 10:29:24

Om denna status kvarstår, kontakta kundservice ändå, de kommer att ge dig ett exakt svar !!!

Cashcube12
11 
20/10/2010 09:37:04

Okej tack!

Så jag behöver inte oroa mig, allt är klart på min sida om det är krediterna eller min info 😉

cricri04
329 
20/10/2010 00:55:31

För eventuella personliga problem, kontakta kundservice. De kommer att svara dig snabbt och de kommer att veta vad de talar om till skillnad från oss.

Observera att det finns kontroller som görs för nya spelare för att säkerställa inga avvikelser på ditt konto (information, krediter etc ...) när ditt konto kommer att bli validerat kommer dina partier att bli validerade mycket mer snabbt 😉

Cashcube12
11 
19/10/2010 19:57:08

Jag tycker det är nyfiken, kanske är det ett tekniskt problem?

Jag tänkte att ladda om igen men jag väntar på valideringen eftersom jag har nöjet att vinna ett blygsamt parti och hoppa efter tre dagar ett ospecificerat tillstånd ... 🙁

Tack till MadWin i förväg för att lösa detta problem, men å andra sidan måste de administratörer ha mycket arbete så att hantera alla våra beställningar som de kanske ställer denna status under tiden?

Tack också för dem som har samma problem att komma hit och för andra om du hade det här problemet efter hur länge det har lösts?

Med vänliga hälsningar.

sofetjp
19/10/2010 18:54:09

Jag har också mycket "inte fyllt" (tombolan) i 15 dagar, och jag ställde en fråga till kundtjänst för att få veta betydelsen
att följa



DreamCentury
Gratis spel utan köpplikt, gratis spel och gåvor

© Copyright 1999-2025 - DreamCentury Entertainment - Alla rättigheter reserverade