Spelare caille02 postat ett inlägg den 12/11 09:52 på ZooValley Forum: valideringsproblem . Svara honom på ZooValley och ZooValley ut med andra spelare
Gratis spel !! Registrera och spela mer än 1000 spel! mer än kr 887 200 i veckovis intjäning!
Hallå sedan snart 15 dagar MadWin jag inte mina gåvor på MadWin i showcase-tomten, jag gjorde en förfrågan med önskad punkt och nästa dag på gåvor eller det är dyrt i flera dagar att validera tomten jag inte kan göra det längre för han berättar för mig att jag redan har giltighet och vad som är nödvändigt för att jag bara gjort det en gång. ex för flex klockan måste det vara giltigt i 3 dagar och jag är bara giltig en gång eftersom det berättar för mig att jag redan spelat 😵
Jag har redan skrivit två gånger till kundtjänst och jag har fortfarande inget svar kan du hjälpa mig tack på förhand för ditt svar och särskilt att ha förstått vad jag menade 🤪 🙋
Hallå sedan snart 15 dagar MadWin jag inte mina gåvor på MadWin i showcase-tomten, jag gjorde en förfrågan med önskad punkt och nästa dag på gåvor eller det är dyrt i flera dagar att validera tomten jag inte kan göra det längre för han berättar för mig att jag redan har giltighet och vad som är nödvändigt för att jag bara gjort det en gång. ex för flex klockan måste det vara giltigt i 3 dagar och jag är bara giltig en gång eftersom det berättar för mig att jag redan spelat 😵
Jag har redan skrivit två gånger till kundtjänst och jag har fortfarande inget svar kan du hjälpa mig tack på förhand för ditt svar och särskilt att ha förstått vad jag menade 🤪 🙋
Hej Caille!
Faktum är att regeln om validering av Tombolas Showcases i de senaste dagarna har modifierats. Det ändrar inte någonting för några gåvor (bokmärke, handmagnet, smink eller manikyr ...) med dagliga dragningar, men för resten kan du bara validera en förfrågan per gåva, oavsett datum för rita.
Du hittar många svar angående din förfrågan i detta forum: Tema: Vi informerar dig - Ämne: TOMBOLAS SHOWCASES: change to come