Spelare webmaster postat ett inlägg den 13/11 14:25 på ZooValley Forum: Meddelande till alla: kundtjänst och dig . Svara honom på ZooValley och ZooValley ut med andra spelare

Upptäck Master of Knives
Knivmästare
Bli Ninja Master of Knives!
upptäcka
Upptäck Sugar Truck
Sugar Truck
upptäcka
Upptäck King of Bubble Soccer
King of Bubble Soccer
upptäcka
Upptäck Bee Lucky
Bee Lucky Loot Game
Tjäna en Hello Kitty Cabin resväska
upptäcka
Upptäck Carrot' and Kid
Carrot' and Kid Booty Carrot' and Kid
Tjäna i Wonderbox-låda
upptäcka

ämne:  Meddelande till alla: kundtjänst och dig
webmaster
1631 
13/11/2010 14:25:50

Hej alla ! 🙋🙋

Vår kundtjänsts svarstider har varit exceptionella i tre månader, vilket framgår av alla meddelanden om att våra vinnare gärna skickar oss per post efter att ha mottagit en gåva.

Men det är sant att under den senaste veckan har våra förseningar varit mycket längre eftersom vi är lite överväldigade av meddelanden efter de Bugs som inträffade på sajterna den 09/11 🤕 I grund och botten behöver vi fortfarande förbättra våra reaktionstider genom att ett stort inflöde av förfrågningar.

Jag ber därför er alla om lite extra tålamod och förståelse: så fort stora Bugs uppstår på MadWin , QuoVerbis , CadoVillage , MadLotto , FilFun och nu MadGames är kundtjänst efterfrågad och våra svarstider förlängs naturligtvis.

För att inte tala om att torsdagen den 11/11 var helgdag och det hjälper inte!

Saker och ting bör vara tillbaka till det normala från och med måndag 22/11.

Bra spel allihop!

Webben' 🌹🌹

groseille3333
863 
12/12/2014 11:14:28

Fredag, klockan är över elva, inget svar på ett meddelande som skickades igår kl 12:40 till scen, ingen kundchatt sedan igår, meddelanden som inte har validerats från igår på forumet och ingen info skickad på väggen 🙁
redan semester?

chavas
17/12/2013 10:16:07

🙋 lycka till i överflöd av arbete, vinnarna kommer säkert att ha tålamod när de andra hoppas på att vinna kommer att finnas kvar... gott slut på 2013
Hej alla ! 🙋🙋

Vår kundtjänsts svarstider har varit exceptionella i tre månader, vilket framgår av alla meddelanden om att våra vinnare gärna skickar oss per post efter att ha mottagit en gåva.

Men det är sant att under den senaste veckan har våra förseningar varit mycket längre eftersom vi är lite överväldigade av meddelanden efter de Bugs som inträffade på sajterna den 09/11 🤕 I grund och botten behöver vi fortfarande förbättra våra reaktionstider genom att ett stort inflöde av förfrågningar.

Jag ber därför er alla om lite extra tålamod och förståelse: så fort stora Bugs uppstår på MadWin , QuoVerbis , CadoVillage , MadLotto , FilFun och nu MadGames är kundtjänst efterfrågad och våra svarstider förlängs naturligtvis.

För att inte tala om att torsdagen den 11/11 var helgdag och det hjälper inte!

Saker och ting bör vara tillbaka till det normala från och med måndag 22/11.

Bra spel allihop!

Webben' 🌹🌹

Ghismo182003
12/11/2013 11:51:21

Kunde inte kundtjänst tillåta att ett meddelande tas bort när det inte längre har ett syfte? SV skulle bli mindre trångt. Créditos som erhölls efter Puntos konverteringen krediteras nu till mina konton men meddelandena väntar.


Den 13/11/2010.
Hej JP!

Den här idén har svävat runt i mitt huvud ett tag!
Heder till er som kommer att ha kunnat uttrycka det, och som är väldigt engagerad! Mycket mycket bra idé, för spelare som vill sätta stopp för förfrågningar som har blivit föråldrade!
SC blir bara mer "luftig".

Bra jobbat JP!

RECO-RECO-RECO!!!

Hjärtligt,

Fred.



🙋 Hej alla!

Håller helt med. Det skulle spara tid för alla! 🙁y):

Ha en bra dag !



miguelita
92 
02/11/2013 05:00:13

håller helt med JPM50, det skulle göra det lättare att ha en trevlig dag

83mamou
20/01/2013 16:54:10

Sedan i morse har jag inte kunnat koppla upp mig till lettrix för mina gratisrundor. Och för att koppla upp mig till kundtjänst för att meddela dig enligt meddelandet som dyker upp

Jag går igenom detta forum i hopp om att problemet ska lösas snart.
tack

orangeamere33
20/01/2013 11:36:12

denna dag, 20 01 2013, omöjligt att komma åt spelen från hemsidan. Vanligt ?

esteban56
12/12/2012 03:11:27

tack för ditt snabba svar 😂

webmaster
1631 
11/12/2012 16:55:34

Hallå ! 🙋

esteban56: Jag föreslår att du kontaktar kundtjänst och berättar vilket erbjudande du pratar om, de kan kontrollera och återkomma till dig.

Bra spel!
Webben'

esteban56
11/12/2012 03:58:32

erbjudandet om kreditköp fungerar inte längre är detta normalt?



DreamCentury
Gratis spel utan köpplikt, gratis spel och gåvor

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Alla rättigheter reserverade