|
Hej alla ! 🙋🙋
Vår kundtjänsts svarstider har varit exceptionella i tre månader, vilket framgår av alla meddelanden om att våra vinnare gärna skickar oss per post efter att ha mottagit en gåva.
Men det är sant att under den senaste veckan har våra förseningar varit mycket längre eftersom vi är lite överväldigade av meddelanden efter de Bugs som inträffade på sajterna den 09/11 🤕 I grund och botten behöver vi fortfarande förbättra våra reaktionstider genom att ett stort inflöde av förfrågningar.
Jag ber därför er alla om lite extra tålamod och förståelse: så fort stora Bugs uppstår på MadWin , QuoVerbis , CadoVillage , MadLotto , FilFun och nu MadGames är kundtjänst efterfrågad och våra svarstider förlängs naturligtvis.
För att inte tala om att torsdagen den 11/11 var helgdag och det hjälper inte!
Saker och ting bör vara tillbaka till det normala från och med måndag 22/11.
Bra spel allihop!
Webben' 🌹🌹
|
|
Fredag, klockan är över elva, inget svar på ett meddelande som skickades igår kl 12:40 till scen, ingen kundchatt sedan igår, meddelanden som inte har validerats från igår på forumet och ingen info skickad på väggen 🙁 redan semester?
|
|
🙋 lycka till i överflöd av arbete, vinnarna kommer säkert att ha tålamod när de andra hoppas på att vinna kommer att finnas kvar... gott slut på 2013 Hej alla ! 🙋🙋
Vår kundtjänsts svarstider har varit exceptionella i tre månader, vilket framgår av alla meddelanden om att våra vinnare gärna skickar oss per post efter att ha mottagit en gåva.
Men det är sant att under den senaste veckan har våra förseningar varit mycket längre eftersom vi är lite överväldigade av meddelanden efter de Bugs som inträffade på sajterna den 09/11 🤕 I grund och botten behöver vi fortfarande förbättra våra reaktionstider genom att ett stort inflöde av förfrågningar.
Jag ber därför er alla om lite extra tålamod och förståelse: så fort stora Bugs uppstår på MadWin , QuoVerbis , CadoVillage , MadLotto , FilFun och nu MadGames är kundtjänst efterfrågad och våra svarstider förlängs naturligtvis.
För att inte tala om att torsdagen den 11/11 var helgdag och det hjälper inte!
Saker och ting bör vara tillbaka till det normala från och med måndag 22/11.
Bra spel allihop!
Webben' 🌹🌹
|
|
Kunde inte kundtjänst tillåta att ett meddelande tas bort när det inte längre har ett syfte? SV skulle bli mindre trångt. Créditos som erhölls efter Puntos konverteringen krediteras nu till mina konton men meddelandena väntar.
Den 13/11/2010. Hej JP!
Den här idén har svävat runt i mitt huvud ett tag! Heder till er som kommer att ha kunnat uttrycka det, och som är väldigt engagerad! Mycket mycket bra idé, för spelare som vill sätta stopp för förfrågningar som har blivit föråldrade! SC blir bara mer "luftig".
Bra jobbat JP!
RECO-RECO-RECO!!!
Hjärtligt,
Fred.
🙋 Hej alla!
Håller helt med. Det skulle spara tid för alla! 🙁y):
Ha en bra dag !
|
|
håller helt med JPM50, det skulle göra det lättare att ha en trevlig dag
|
|
Sedan i morse har jag inte kunnat koppla upp mig till lettrix för mina gratisrundor. Och för att koppla upp mig till kundtjänst för att meddela dig enligt meddelandet som dyker upp
Jag går igenom detta forum i hopp om att problemet ska lösas snart. tack
|
|
denna dag, 20 01 2013, omöjligt att komma åt spelen från hemsidan. Vanligt ?
|
|
tack för ditt snabba svar 😂
|
|
Hallå ! 🙋
esteban56: Jag föreslår att du kontaktar kundtjänst och berättar vilket erbjudande du pratar om, de kan kontrollera och återkomma till dig.
Bra spel! Webben'
|
|
erbjudandet om kreditköp fungerar inte längre är detta normalt?
|
|