Spelare malise postat ett inlägg den 24/11 13:29 på ZooValley Forum: kontakta kundservice ... . Svara honom på ZooValley och ZooValley ut med andra spelare - sida 2

Upptäck Master of Knives
Knivmästare
Bli Ninja Master of Knives!
upptäcka
Biljett till Gratter Monaco
Antal återstående biljetter:2658 / 3400
Tjäna kr 14 800
upptäcka
Good Adventure Scratch Ticket
Antal återstående biljetter:4322 / 5000
Tjäna kr 73 900
upptäcka
Pirates Scratch Ticket
Antal återstående biljetter:1315 / 1500
Tjäna kr 110 900
upptäcka
Upptäck Fish A Prize - Jackpot
Loot Fish A Prize Spel - Jackpot
Tjäna en uppsättning böcker "Mercedes Benz Box Mercedes Benz Box"
upptäcka

ämne:  kontakta kundservice ...
sunred
116 
08/02/2011 16:32:51

Hej!
Dagar, veckor på Firefox, då buggen. låt oss gå bra! Internet-tester utforskar, för mer än prob. förutom BUGG på grund av själva webbplatsen!
kanske ett test krävs?
God eftermiddag.

mélina78
04/02/2011 20:44:38

Hej!

Det har varit 3 veckor sedan jag inte kan ansluta till MadWin och kundservice ger mig ingen förklaring

Det börjar tröttna mig på deras problem, särskilt när jag väntade på dem att validera vinsten av en plancha och jag har fortfarande inte (a):


God kväll,

Som tur skulle ha det fick jag bara ett svar från kundtjänst !!

Din begäran har vidarebefordrats till webbplatsadministratörer ensam som kan behandla din förfrågan.

Vi står kvar till ditt förfogande.

Med vänliga hälsningar,

MadWin laget


Så, kära webbansvariga, varför blockera mitt konto? Har du ett problem med mig? 😲 Detta problem är återkommande, det har varit flera gånger att jag inte kan identifiera mig själv på MadWin (vanligtvis är det satt 2-3 dagar efter) 🙁n):

Tack för ditt svar (och speciellt för att återställa min anslutning eller berätta varför du blockerar det !!!).

mélina78
04/02/2011 12:27:01

Hej!

Det har varit 3 veckor sedan jag inte kan ansluta till MadWin och kundservice ger mig ingen förklaring

Det börjar tröttna mig på deras problem, särskilt när jag väntade på dem att validera vinsten av en plancha och jag har fortfarande inte (a):

kermit1982
31/01/2011 22:40:36

God kväll alla

Jag skickade ett mail till MadWin kundservice. Tyvärr har jag fortfarande inga nyheter från dem och alla galenheter jag vann blir fortfarande inte krediterad på mitt konto efter meddelandet "Ett fel har uppstått ...".

Hur lång tid tar kundtjänst att svara på vårt problem?

Ska jag, skicka dem tillbaka ett e-mail?

Tack på förhand för din hjälp.

reveuse26
11 
05/01/2011 12:07:06

Det finns ingen kundservicefält som motsvarar min begäran så jag kommer att berätta om mitt problem här

Jag hade 1,999,000 så genom att fortsätta spela jag skulle ha nått 2.000.000 för att se dem komma in, men de 2 kom aldrig upp och jag börjar igen med 1 kan du göra något.

tack

raphi62200
392 
09/12/2010 18:52:25

"Jag spelar Fast Tartine, i slutet av spelet när du anger hur många poäng du har fått, istället har jag rätt att:
"ERROR # 29 HAR OCCURRED - ERROR INTENSE CONTACT DEVELOPERS".
Tack för att du såg problemet, det är inte första gången.
Laudanray


God kväll Laudanray! 🙋

Har du kontaktat kundtjänst?

laudanray
08/12/2010 17:57:26

"Jag spelar Fast Tartine, i slutet av spelet när du anger hur många poäng du har fått, istället har jag rätt att:
"ERROR # 29 HAR OCCURRED - ERROR INTENSE CONTACT DEVELOPERS".
Tack för att du såg problemet, det är inte första gången.
Laudanray



DreamCentury
Gratis spel utan köpplikt, gratis spel och gåvor

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Alla rättigheter reserverade