Spelare tarnaise postat ett inlägg den 31/01 16:23 på ZooValley Forum: identifieringsproblem . Svara honom på ZooValley och ZooValley ut med andra spelare
Gratis spel !! Registrera och spela mer än 1000 spel! mer än kr 887 200 i veckovis intjäning!
idag upptäckte någon spelare genom att logga in på QuoVerbis en sida för att ändra sitt konto. Jag kom men andra människor, till exempel min guddotter, misslyckades. omöjligt att spela sitt spel. hon kan därför inte spela och validera tic tac-filerna. Jag skickade ett meddelande från honom till kundtjänst i hopp om att få svar under dagen om en tekniker kunde svara mig tack på förhand för det är akut.
12:e dagen utan att kunna ansluta till QuoVerbis ! 🙁 Å andra sidan, inga bekymmer om MadWin och CadoVillage ! Men hallå, som tur är så är det den jag vill ha som inte fungerar 🤪 Kan du förklara för mig lite vad är detta adressproblem som du stöter på? Jag blir inte tillfrågad om en adress, anslutningen görs inte och jag stannar helt enkelt på startsidan men utan att vara uppkopplad: det gör mig galen.
god morgon här går vi igen omöjligt att ansluta till MadWin , CadoVillage och QuoVerbis , i slutändan kommer vi att förlora våra köer Jag förstår inte att vi är en kategori av spelare som inte kan ansluta och andra som inte kan problem
god morgon Jag känner spelare runt omkring mig som inte kan spela för att de inte kan öppna sitt konto på grund av felet på denna jäkla sida med adressen tack för att de återställer så snart som möjligt god eftermiddag 🙋🙋
Precis som raphi 62200 kunde jag komma åt den på samma sätt, men jag har det här problemet på QuoVerbis . Däremot förstår jag inte varför jag blir tillfrågad samma sak varje gång jag loggar in.... det är tråkigt i slutändan 😠, speciellt eftersom det kan vara 3 till 4 gånger om dagen!!!!
Jag hade samma fall (endast på MadWin ). Jag "betelade som om jag hade ändrat mig" helt enkelt och kontrollerade att allt stämde. Alla fält var "gröna", jag validerade och jag lyckades komma åt sidan.