Spelare martib postat ett inlägg den 17/01 00:55 på ZooValley Forum: Vittnesbörd. . Svara honom på ZooValley och ZooValley ut med andra spelare

Ying & Yang Scratch Ticket
Antal återstående biljetter:30000 / 30000
Tjäna kr 7 400
upptäcka
Scratch Ticket Tutti Frutti
Antal återstående biljetter:8225 / 9600
Tjäna kr 7 400
upptäcka
Scratch Ticket Tutti Frutti
Antal återstående biljetter:9600 / 9600
Tjäna kr 7 400
upptäcka
Scratch Road Trip Ticket
Antal återstående biljetter:2000 / 2000
Tjäna kr 147 900
upptäcka
Scratch Ticket Tutti Frutti
Antal återstående biljetter:8225 / 9600
Tjäna kr 7 400
upptäcka

ämne:  Vittnesbörd.
martib
63 
17/01/2012 00:55:16

I april 2011 hade jag samlat tillräckligt med Game Punten för att beställa DVD:n Resident Evil Apocalypse. (ja ja, 04/2010!)
Efter nästan tio månader av klagomål och väntan, här är det påtvingade resultatet som DreamCentury vill ingjuta i mig:

"Måndagen den 19 december 2011 kl. 12:32:35
Hej martib,
Vi har krediterat ditt konto med 500 000 Game Punten för att avsluta det här problemet. Naturligtvis, om den returnerades till oss, skulle vi ersätta dig för alla Game Punten på DVD:n, dvs. 825 000 Game Punten , men om den inte nådde oss (exempel: La Poste har tappat bort ditt paket) kunde vi inte fortsätta till en annan ersättning.
Hjärtligt,
CadoVillage Team"

Det som är chockerande är att de efter all den här tiden fortfarande hoppas att jag ska få det! Låt mig skratta!
Resultatet av allt detta måste jag torka upp den dåliga tron på La dream ELLER inlägget! 325 000 Game Punten skruvade! (och dessutom Game Punten som förvärvats med vissa köp av Credits ...)
Anklagelserna kamouflerade av vackra formler, en KATEGORISK vägran att ersätta mig fullt ut, men framför allt en uppenbar misstanke om min goda tro; är outhärdliga för mig!
Jag var mer än tålmodig, men här, jag vittnar om mitt fall, så att du inte hamnar i samma fälla, och att Drömmen satte upp leveranskontroller (även för en vinst som vid den tidpunkten borde ha varit 15 euro) , eller ändra sin försäkring med posten. Som de vill, förutsatt att det inte är spelarna som absorberar vissa funktionsfel.

Jag tror att jag inte är unik? Att tänka på det, förlåt mig, piggar upp mig lite... Även om jag inte vill att någon ska stöta på dessa triviala problem...
Detta ämne är öppet för liknande fall, så att vi alla kan bedöma omfattningen av "icke-leveranser". Men också till de smartastes idéer att hitta en lösning, istället för drömmen...

Martin.

PS: meddelandet sparat. Temperat lugn, jag förblir inte undergiven.

keepsake
16 
19/01/2012 00:52:02

För min del är jag från Kanada. Med hjälp av att köpa Game-tegoed också, hade jag tillräckligt med Spelpunt för att ta mig själv för ett värde av 345 euro i checkar! ... det tog minst 2 bra månader av tappning innan jag fick veta att det inte skulle fungera. När vi är i Kanada så skickar de inga checkar utan gör snarare banköverföringar... Jag tycker det är lite dumt eftersom jag mycket väl hade kunnat byta ut checken här i Kanada..
Kort sagt, överföringen fungerade inte av den enkla anledningen att vi i Kanada inte har något IBAN. De erbjöd sig sedan att ersätta den med en vara av ungefär lika värde för att kompensera (som jag kommer att sälja ändå för att få tillbaka mina pengar..!)

Bortsett från det tycker jag att vi tjänar mycket mindre nuförtiden! att köpa Game-tegoed är inte längre lönsamt.
Jag hatar den nya versionen av Eldorado och månadens spel (du tjänar en liten mängd Game Punten ) och borttagningen av Eden och Hold Up .
innan det var värt det för 50 euro Game-tegoed kunde du ha upp till 1 000 000 Spelpunt .. nu ... 100 000 ... 300 000 stora max ... det är inte värt så mycket!
Jag är verkligen besviken!



DreamCentury
Gratis spel utan köpplikt, gratis spel och gåvor

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Alla rättigheter reserverade