Spelare cigogne025 postat ett inlägg den 21/03 13:20 på ZooValley Forum: omöjlighet att spela . Svara honom på ZooValley och ZooValley ut med andra spelare

Upptäck Master of Knives
Knivmästare
Bli Ninja Master of Knives!
upptäcka
Upptäck King of Bubble Soccer
King of Bubble Soccer
upptäcka
Upptäck Battle
Battle Booty Game
Tjäna 1000 poäng
upptäcka
Upptäck Virtual Spacewar
Virtuell rymdkrig
Gary har kul i detta ZooValley nöjespark ZooValley !
upptäcka
Bon Filon Scratch Ticket
Antal återstående biljetter:3500 / 3500
Tjäna kr 14 800
upptäcka

ämne:  omöjlighet att spela
cigogne025
16 
21/03/2013 13:20:25

Jag kan inte spela alls för att validera mina spel. Först på Arabesque , men då verkar andra spel göra detsamma. Så snart första bokstaven väljs, startar väntande markören och stoppar inte. Om jag uppdaterar sidan kan jag välja ett brev, men det första är inte validerat. Jag spelar i vakuum så det.
Det började 3 eller 4 dagar sedan, men i början validerades uppdateringen av mitt brev och jag kunde fortsätta. Jag tänkte på ett litet problempassagerare men nu är det verkligen allvarligare ...
På vilken nivå är det här problemet? På min dator (jag raderade alla navigeringsdata, cookies ... men det ändrade inte någonting) eller på mitt konto? Vad kan jag göra för att åtgärda det?
tack för din hjälp
Med vänliga hälsningar
stork

webmaster
1629 
10/04/2013 11:35:15

Hej 🙋,

stork025, är ditt problem att få tillgång till kundtjänst löses?

genesis7390, skriv till kundtjänst. De kommer att kontrollera ditt konto och göra en ersättning.

Bra spel!

genesis7390
09/04/2013 14:22:37

Hej!

Jag har just kommit in i en Yam utmaning, spelet är igång och jag kan inte komma åt och uppenbarligen spela. Det kostade mig 1000 madpoints. Vad kan jag göra och kan du hjälpa mig?
Tack på förhand och lycka till hela laget.

cigogne025
16 
25/03/2013 12:34:52

Jag kan inte skicka ett meddelande till kundtjänst (via webbplatsen åtminstone) Jag kan inte ens komma åt nya meddelanden eftersom mitt "konto" är blockerat!
om jag kunde skicka ett mail från mitt mail .....

groseille3333
862 
25/03/2013 11:34:00

Du bör ge denna information till kundtjänsten, de kommer att ge dig proceduren att följa
lycka till

cigogne025
16 
25/03/2013 02:22:03

senaste informationen (förlåt mig för den här posten lavin)
genom att starta Windows-verktyget för PC-felsökning:
Han svarar mig:
"enhet eller resurs" www. QuoVerbis .com "är inte konfigurerad för att acceptera anslutningar i porten" webbtjänst (HTTP) "
Kan detta hjälpa till?
Tack så mycket till dig

cigogne025
16 
24/03/2013 13:39:02

Jag har inga andra datorer till hands men jag hade en annan boot DD, helt oberoende och faktiskt på den här 2: a skivan fungerar allting ...
Så jag vet inte riktigt vad jag kan göra ....
Jag tog bort alla mina navigationsdata och det gör det från 2 olika webbläsare ...
Jag har inte någon ide längre!
Om du har några, är jag intresserad !!

cigogne025
16 
23/03/2013 12:51:40

nej, tyvärr inte.
Men på hemsidan, mitt ID och färdigt slutförd, om jag klickar på OK, kraschar sidan utan validering ...
Jag tror att det är på den här nivån

Men då kan jag komma fram på Arabesque , min identitet är klar men jag kan inte validera mina klick .....
tack vare dig

webmaster
1629 
22/03/2013 16:53:40

Hej 🙋

Vi gjorde ett test på ditt konto, vi märker inte några problem. Har du möjlighet att försöka ansluta till en annan dator?

Webben "

cigogne025
16 
22/03/2013 13:39:52

Jag kan inte nå kundservice Så snart jag väljer ett alternativ på begäran nyheter sidan kraschar allting. Jag har inte tillgång till meddelandena ...
Vad kan jag göra?
Tack för din hjälp



DreamCentury
Gratis spel utan köpplikt, gratis spel och gåvor

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Alla rättigheter reserverade