Och ledsen att lägga till, men när vi rapporterar samma problem på webbplatser i månader eller år, utan upplösning eller kompensation, sa SC att jag "det är ett fel", jag ställa frågor, och jag tror inte att jag är den enda ....
Jag ska förklara min röda tumme om det... Återkomsten av resultaten på brevlådan, ok, men väldigt ogenomskinlig för min smak... För att inte tala om att det fanns 2 saker att lösa på MadLotto , inklusive användbarheten av de intjänade Spelpoäng , som enligt min mening skulle ha varit prioritet att hantera, vilket inte gjordes... Precis som, faktiskt, buggarna på Mafia, den nya Old Jack som väntar på reparation, bland andra spel som går sönder och sajter som kopplar bort hela tiden... Länge leve internationaliseringen, det finns inget att vara stolt över... vi har aldrig varit så missnöjda med sajter...
Det är verkligen bra att ha värdelösa e-postmeddelanden! medan Spelpoäng på lotteri är värdelösa (tanken på att ge till föreningar var bra... men ingenting längre.) och buggarna på maffian utan svar, som har pågått i nästan 2 veckor..... lycka till med mejl igen.